2024
Aktivnosti

JUBILEJ 40 GODINA RADA

MAJ - Medjunarodni festival statua, Banja Koviljaca, Loznica

3-4 JUN MIMART 40 SPOT

3.06. MIMART GODOVI

4.06. MIMART KRUNA 

JUL - Medjunarodni festival LilaLo festival, Loznica

 

 

Pratite nas na fb stranici

Povezivanja: 

SEECult

SKC

Stanica - servis za
savremeni ples

 

 

ČVOR
Premijera je izvedena 9. maj 2008.
UK VUK, Beogradski plesni centar   

Projekat karakteriše provokacija i rizik koji nudi svakodnevni život. Ideja o simbolici čvora i njegove ambivalentnosti: sputavanja i sjedinjavanja, orjentisao nas je prema aktuelnim problemima života, te smo došli do fenomena blejanja. Blejanje, kao skup informacija vezanih za ponašanje jedne grupe, komšiluka, kvarta ili grada, funkcioniše uspostavljajući se unutar savremenih društvenih zajednica, te inicira potrebu da se analizira. Razumevanje mehanizama fenomena blejanja nameće se kao neophodno u aktuelnom političkom, ekonomskom i istorijsko-istorizujućem diskursu.  

Predstava ČVOR se bavi mladima, te u projektu MIMARTa učestvuju i mladi plesači prve generacije savremenog plesa iz Beograda. Čvor, unutar svakoga od nas, se može vezati, odvezati, zategnuti da se ne odveže, lako odvezati… a sve su to načini kako nastaju igračke celine u otvorenom procesu rada. Ako savremena umetnost treba da bude i odraz društvene stvarnosti, ma kako traumatična ona bila, onda se blejanje može smatrati kao lekovito gubljenje vremena.  
 

   
Foto: Lidija Antonović

Koncept i režija: Nela Antonović
Dizajn zvuka: Predrag Radovančević
Video art: Lidija Antonović
Scenografija: Nikola Nikolić
Dramaturgija: Milan Marković
Kostim: Anđelija Marković
Igraju: Ana Bastać, Predrag Radovančević, Branislav Jeremić, Natalija Ignjić, Jelena Mrkić, Sandra Vidović, Nikola Vranić

Produkcija: MIMART, Skupština grada-Sekretarijat za kulturu, UK VUK, STANICA

Gostovanja:  januar 2009., “Kosztolányi Dezső”, Subotica 

Press: “ČVOR“ , Ana Isaković (KKH) tkhforum.blogspot.com

„Autorka koncepta i rediteljka predstave ČVOR, Nela Antonović stvara skoro ritualno-matričko polje, kulturno-politički diskurs oko čvora, unutar koga individualna plesačka tela dobijaju kolektivno značenje.“